2022 | Pirmie soļi lasītprasmes apguvē – logopēda viedoklis | Gundega Tomele | kursi |
2022 | Vārdu ķēžu tests - disleksijas un lasīšanas traucējumu skrīninga instruments | Sarmīte Tūbele, Baiba Trinīte | kursi |
2022 | Disleksija no neirozinātņu skatpunkta | Linda Romanovska | kursi |
2022 | Pieredzes stāsts ,,Dzīves spēks’’ | Marina Kuzņecova | lekcija |
2022 | Latvija OECD Starptautiskajā skolēnu novērtēšanas programmā (OrganizationforEconomic Co-operationandDevelopment, ProgrammeforInternational Student Assessment, OECD PISA) - lasīšana | Rita Kiseļova | kursi |
2022 | PIRLS (Progress inInternationalReadingLiteracyStudy) pētījuma rezultātu izmantošana lasītprasmes veicināšanai | Antra Ozola | kursi |
2022 | Apzinātība logopēdijā | Agrita Rinkeviča | kursi |
2021 | Īss ieskats topošajos kursos ,,Kartiņu izmantošana komunikācijā’’ | Olga Medvedeva | kursi |
2021 | Pieredzes stāsti. Kā būt īpaša bērna vecākam? | Anete Bendika | lekcija |
2021 | Runas un valodas pilnveide bērniem ar kustību koordinācijas grūtībām | Egija Laganovska | kursi |
2021 | Spēļu izmantošana logopēda koriģējoši attīstošajā darbībā | Ilze Vilka | kursi |
2021 | Runas saprotamības konteksta skala – jauns instruments bērna runas novērtēšanā | Baiba Trinīte | kursi |
2021 | Uz pacientu centrēts terapijas dizains virtuālajā realitātē | Marina Petrakova | kursi |
2021 | Kustību koordinācijas un līdzsvara nozīme bērna valodas attīstībā | Baiba Blomniece-Jurāne | kursi |
2021 | Mobilo mācību spēļu (DYS2GO) izmantošana logopēda darbā | Kristīne Kampmane | kursi |
2021 | Ergonomikas pamatprincipi logopēda darbā | Anete Nelsone, Aija Graudiņa | kursi |
2021 | Bērnu veselība Latvijā | Ilze Grope | kursi |
2021 | Agrīnā iedarbība Covid-19 laikā: attālinātas iedarbības realitāte uz ģimeni orientētās praksēs | Lidia Rodriguez Garcia | kursi |
2020 | “Current research in stuttering treatment in adults and children” un klīniskās apmācības “Modifying phonation intervals (MPI-2) stuttering” | Janis Costello Ingham | kursi |
2020 | “Cluttering identified” un “Cluttering in the spectrum of fluency disorders: diagnosis and treatment” | Yvonne van Zaalen | kursi |
2020 | Ritmikas nozīme runas mākslā | Ieva Ūdre | lekcija |
2020 | Trauslās X hromosomas sindroms: no ģenētikas līdz klīnikai | Zanda Daneberga, Daiga Mūrmane | lekcija |
2020 | E-klases izmantošanas pieredze logopēda darbā | Ilze Godele | lekcija |
2020 | Redzes uztveres attīstība un tās īpašības lasīšanas procesā | Evita Kassaliete | lekcija |
2020 | Specifiskie lasīšanas traucējumi un lasītprasmes grūtības: Acadience (DIBELS Next) testa izmantošanas iespējas lasītprasmes novērtēšanai un atbalsta pasākumu noteikšana | Malgožata Raščevska, Dr. psych., LU Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | lekcija |
2020 | Palīglasīšanas programmatūras izmantošana mācību procesā skolēniem ar specifiskiem lasīšanas traucējumiem | Helmuts Limmers | lekcija |
2019 | Logopēdiskais atbalsts komunikācijas uzlabošanā bērniem un pieaugušajiem | Andžela Šteinberga | kursi |
2019 | Autiskā spektra traucējumi un sadarbība ar logopēdu. Vecāku perspektīva | Līga Bērziņa | lekcija |
2019 | Palīdzības pieejas bērniem ar autiskā spektra traucējumiem | Nellija Repina | lekcija |
2019 | “Neplūstoša runa, stostīšanās un “klatterings” bērniem un pieaugušajiem. Logopēda loma un logopēdiskā palīdzība bērniem un pieaugušajiem ar neplūstošu runu, stostīšanos un “klatteringu”” | Andžela Šteinberga | kursi |
2019 | Kognitīvi komunikācijas traucējumi pacientiem ar iegūtiem galvas smadzeņu bojājumiem un neirodeģeneratīvām saslimšanām | Baiba Trinīte | lekcija |
2019 | X, Y un Z paaudze: izaicinājums vecākiem un pedagogiem | Zanda Rubene | lekcija |
2019 | Valodas agrīnā novērtējuma tests pacientiem ar iegūtiem smadzeņu bojājumiem | Baiba Trinīte | kursi |
2019 | Valodas agrīnā novērtējuma tests pacientiem ar iegūtiem smadzeņu bojājumiem | Baiba Trinīte | kursi |
2019 | Valodas agrīnā novērtējuma tests pacientiem ar iegūtiem smadzeņu bojājumiem | Baiba Trinīte | kursi |
2019 | Uz pierādījumiem balstīta prakse - kinezioloģiskā teipošana, | Ance Veismane | lekcija |
2019 | Ievads ABA terapijā | Marija Skerškāne | lekcija |
2019 | Bērns ar dažādu valodas prasmi un/vai pieredzi, | Ērika Pičukāne | lekcija |
2018 | Alternatīvā un augmentatīvā komunikācija – iespēja labākai saziņai. | Sarmīte Tūbele | lekcija |
2018 | Widgit simbolu valodas izmantošana lasītprasmes attīstībai un nostiprināšanai. | Ina Gaure | lekcija |
2018 | Ķīniešu valodas fonētikas pamati un logopēdiskie izaicinājumi darbā ar ķīniešu bērniem. | Una Bērziņa-Čerenkova | lekcija |
2018 | Disleksija un disgrāfija | Ludmila Lopatina (Sanktpēterburga) (Людмила Владимировна Лопатина) | kursi |
2018 | Logopēdiskais atbalsts komunikācijas uzlabošanā bērniem un pieaugušajiem | Andžela Šteinberga | kursi |
2018 | Logopēdiskais atbalsts komunikācijas uzlabošanā bērniem un pieaugušajiem | Andžela Šteinberga | kursi |
2018 | Tendences bērnu runas un valodas attīstības traucējumu etioloģijā, diagnostikā un korekcijā | Gundega Tomele | lekcija |
2018 | Privātprakses logopēdijā: pieredžu stāsti. | Līga Janovska, Ludmila Gomančenko | lekcija |
2018 | Logopēdiskais atbalsts komunikācijas uzlabošanā bērniem un pieaugušajiem | Andžela Šteinberga | kursi |
2018 | Runas uztveres uzlabošanas iespējas skolēniem. | Baiba Trinīte | lekcija |
2018 | Etiķetes un komunikācijas skola. | Laila Ruperte | lekcija |
2017 | Orofaciālo funkciju klīniskais novērtējums un iedarbība | Heike Münch (Austrija) | kursi |
2017 | Rīšanas traucējumu novērtējums un iedarbība: iemesli, novērtēšanas gaita, diagnostika, vingrinājumi, adaptīvie barošanas palīglīdzekļi, drošības procedūras, gadījumu analīze | Frédéric Martin (Francija) | kursi |
2017 | Ēšanas grūtību izpēte zīdaiņiem un bērniem | Sarah Edney, Hazel Roddam (Lielbritānija) | kursi |
2017 | Ievads kraniosakrālajā terapijā (KST) | Ludmila Zubrij (Ukraina)(Зубрий Людмила Григорьевна) | kursi |
2017 | Bērnu ar dzirdes traucējumiem integrācijas iespējas, situācija Latvijā. | Daina Liepiņa | lekcija |
2017 | Pirmais mācību gads – lasīšanas prasmju apguves problēmas, sasniegumi, rezultāti un risinājumi. | Ilze Kezika | lekcija |
2017 | Pedagoģiskās palīdzības iespējas skolēniem ar lasīšanas traucējumiem, izmantojot mācību līdzekli INTENSĪVĀ LASĪTMĀCĪŠANA | Anna Arbidāne | lekcija |
2017 | Bērns ar Autiskā spektra traucējumiem (AST) | Laila Vīgante | lekcija |
2017 | Grafo – motorās prasmes un to nozīme rakstu valodas attīstībā pirmsskolas un sākumskolas vecuma bērniem | Tatjana Kuļbacka | kursi |
2017 | Bērnu valodas attīstības izpēte: projektā LAMBA izstrādātās metodes un rīki | Anna Vulāne | lekcija |
2017 | Orofaringeālās disfāgijas: patofizioloģija, novērtēšana un logopēdiskā iedarbība | Baiba Trinīte | kursi |
2016 | Miofunkcionālā terapija bērniem ar sakodiena anomālijām | Ija Bauska, Dace Priede | kursi |
2016 | Sīkās motorikas attīstība pirmsskolas vecuma bērniem – veiksmīgs līdzeklis dzimtās valodas veidošanai | Tatjana Kuļbacka | kursi |
2016 | Dispraksijas būtība, cēloņi, pazīmes un iedalījums | Baiba Norīte-Lapsiņa | lekcija |
2016 | Dispraksija - logopēda un skolotājs skatījums | Egija Laganovska | lekcija |
2016 | Multidisciplinārā rehabilitācija bērniem ar dispraksiju | Andra Greitāne | lekcija |
2016 | Vokālo tehniku praktiskā apguve | Catarina Sofia Alves Olim | kursi |
2016 | Miofunkcionālā terapija bērniem ar sakodiena anomālijām | Ija Bauska, Dace Priede | kursi |
2016 | Miofunkcionālā terapija bērniem ar sakodiena anomālijām | Ija Bauska, Dace Priede | kursi |
2016 | Fonemātiskie procesi un to nozīme runas un rakstīšanas attīstībā | Tatjana Kuļbacka | kursi |
2016 | Runas dispraksija, izplatība, cēloņi, diagnostika un logopēdiskā iedarbība | Baiba Trinīte | lekcija |
2016 | Sociālās komunikācijas traucējumi. Projekts « We can too » : LLA pieredze. | Egija Laganovska | lekcija |
2016 | Intensīvā mijiedarbība un Apļa modelis | Dr. Ioannis Vogindroukas, Euripidis Nikolaos Chelas (Institute for Research and Education in Speech Therapy | kursi |
2016 | Sīkās motorikas attīstība pirmsskolas un sākumskolas vecuma bērniem – veiksmīgs līdzeklis dzimtās valodas veidošanai | T.Kuļbacka | kursi |
2016 | Adenoīdu izraisītās problēmas, ORL palīdzība un logopēda darbība | I. Gžibovska, I.Klatenberga, | lekcija |
2016 | Tehnoloģiju iepējas mūsdienu logopēdijā. Datorprogramma RehaCom kognitīvo spēju attīstībai. TOBII Eye tracker | A.Krauce, M.Etkis | lekcija |
2015 | Rakstīšanas un lasīšanas traucējumi bērniem. Iemesli. Korekcijas veidi | Tatjana Kuļbacka | kursi |
2015 | Logopēdiskās korekcijas iespējas izglītojamajiema ar valodas traucējumiem vispārizglītojošā skolā. | Tatjana Kuļbacka | kursi |
2015 | Praktiskas metodes un paņēmieni skolas bērnu runas un valodas attīstībai vispārizglītojošajā skolā | Valērija Selga | kursi |
2015 | Mācīšanās grūtības bērniem ar runas traucējumiem hiperaktivitāti, lēnīgumu, kreilību, mazākumtautību skolā. | Tatjana Kuļbacka | kursi |
| Pedagoģiski medicīniskās palīdzības iespējas un atbalsta pasākumi | | |
2015 | “Intensīvā interakcija” metode darbam ar autiskiem bērniem un bērniem, kuriem ir autiskā spektra traucējumi. | Zane Tumševica, Mg.paed. | lekcija |
2015 | Jaunas tehnoloģijas atbalstošā alternatīvā komunikācijā. | Sigita Kalniņa | lekcija |
2015 | Cerebrāli išēmiski insulti bērniem un jauniešiem, etioloģija, simptomātika, diagnostika un terapija. | Mikus Jakovicks, bērnu neirologs, | lekcija |
2015 | Bērnu neiroloģija | Svetlana Benilova (Бенилова Светлана Юрьевна),Natalia Malyukova (Малюкова Наталья Георгиевна) | kursi |
2015 | Bērni ar sakodiena un runas problēmām | Dace Priede | lekcija |
2015 | Aktualitātes Amerikas logopēdijā. Redzētais un dzirdētais ASHA kongresā | Baiba Trinīte | lekcija |
2015 | Ārstniecības augi veselībai | A.Tereško, ārsts-fitoterapeits | lekcija |
2014 | Runas un valodas attīstīšana pirmsskolas vecuma bērniem ar runas traucējumiem (bērniem ar krievu apmācības valodu) | Tatjana Kuļbacka | kursi |
2014 | Funkcionēšanas vērtējums bērniem ar cerebrālo trieku | Andra Greitāne | |
2014 | Rīšanas traucējumi - novērtēšana un logopēdiskā palīdzība | Baiba Trinīte | kursi |
2014 | Runas un valodas attīstīšana pirmsskolas vecuma bērniem ar runas traucējumiem (bērniem ar krievu apmācības valodu) | Tatjana Kuļbacka | kursi |
2014 | Intelektuālo spēju attīstības īpatnības bērniem ar attīstības traucējumiem | Nora Razgaila | lekcija |
2014 | Vājredzīgu un neredzīgu bērnu idintificēšana un atbalsts mācību procesā. | Ligita Ģeida | lekcija |
2014 | Bērnu ar dzirdes traucējumiem atpazīšana pirmsskolā un skolā | Sandra Kušķe | lekcija |
2014 | Oromotoro traucējumu diagnostika un rehabilitācija | Andra Greitāne | kursi |
2014 | Postizometrisko relaksācijas paņēmienu un kinezioloģojas elementu izmantošana logopēdu praksē | Svetlana Stepane | lekcija |
2013 | Novērtēšanas ziņojumi. Praktiskas rekomendācijas to sagatavošanā | Baiba Trinīte | kursi |
2013 | Cerebrālā trieka mūsdienu skatījumā | Andra Greitāne | kursi |
2013 | Novērtēšanas ziņojumi. Praktiskas rekomendācijas to sagatavošanā | Baiba Trinīte | kursi |
2013 | Novērtēšanas ziņojumi. Praktiskas rekomendācijas to sagatavošanā | Baiba Trinīte | kursi |
2012 | Autisma diagnostika un terapijas pamatprincipi | Zane Kronberga | lekcija |
2012 | Efektīvākas metodes,lai palīdzētu bērniem ar autismu atgriezties dzīvē | Ludmila Oņiščenko, Anna Haruta | lekcija |
2012 | Miofunkcionālās terapijas iespējas runas un sakodiena traucējumu gadījumos | Lektors: Niels Hulsinks (Nīderlande),Dace Priede | kursi |
2012 | Nerunājošie bērni neirologa skatījumā | neirologs A.Kauliņa | lekcija |
2012 | Nerunājošie bērni logopēda skatījumā | Gundega Tomele | lekcija |
2012 | Darba pieredze ar problēmu bērniem Montesori bērnu dārzā | Montesori pedagogs I.Kosareva | lekcija |
2012 | “Miofunkcionālās terapijas iespējas runas un sakodiena traucējumu gadījumos | Ija Bauska, Dace Priede | kursi |
2012 | “LOGOPĒDIJA LATVIJĀ – PIEREDZE UN PERSPEKTĪVAS” Latvijas dažādu reģionu pieredze | | lekcijas |
2012 | Novērtēšanas ziņojumi. Praktiskas rekomendācijas to sagatavošanā” | Baiba Trinīte | kursi |
2011 | Kakla un ausu sāpes | dr. Dins Sumerags | lekcija |
2011 | Bērns ar dzirdes traucējumiem dzirdīgo sabiedrībā | L. Miķelsone | lekcija |
2011 | Mācīšanās traucējumu neiroloģiskie aspekti | neirologs J.Strautmanis | lekcija |
2011 | Bērnu dizartrija un komunikatīvi lingvistiskais deficīts | B.Trinīte | lekcija |
2011 | Ergoterapija cerebrālās triekas gadījumos. | L.Vegere, S.Kokina, L.Lēcone, Ergoterapeitu asociācijas pediatrijas sekcijas pārstāves | lekcija |
2011 | Mūzikas terapija cerebrālās triekas gadījumos. | A.Petraškeviča | lekcija |
2011 | Mācīšanās traucējumu un valodas traucējumu mijiedarbība | L.Borherte | lekcija |
2011 | Spriedze-tās cēloņi un spēja to novērst pašam | Ārsts kineziologs V.Bebrišs | lekcija |
2011 | Logopēdiskie traucējumi pie onkoloģiskajām saslimšanām | M.Mežeckis, L.Leppo, E.Reine | lekcija |
2011 | Stostīšanās novēršanas stratēģijas bērniem un pusaudžiem” | Vilma MAKAUSKIENE | kursi |
2011 | Valodas attīstīšana izmantojot logopēdiskos vingrinājumus, spēles un rotaļas pirmsskolā (Bērniem ar krievu valodas apmācību) | Tatjana Kuļbacka | kursi |
2010 | Organiski personības un uzvedības traucējumi. Aktivitātes un uzmanības traucējumi | Juris Bojārs | lekcija |
2010 | Stostīšanās un funkcionāli valodas traucējumi | Sarma Lindenberga | lekcija |
2010 | Mūsdienu priekšstati par lasīšanas un rakstīšanas traucējumiem: mehānismi, diagnostika, disleksijas un disgrafijas korekcija | A.N.Korņevs (Sanktpēterburga) Александр Николаевич Корнев | kursi |
2010 | Rakstu runas terapija | Dr. Rosica Josifova | kursi |
2009 | Neverbālie traucējumi | Rositsa Iossifova, PhD (New Bulgarian University) | kursi |
2009 | Logopēda loma mācību procesa īstenošanai izglītības iestādē | Inese Štekele, Inga Eglīte | lekcija |
2009 | Aktīvās metodes saskarsmē ar agresīviem bērniem | Mg. Psych. Jurita Smiltiņa | lekcija |
2009 | Logopēdiskās iedarbības rezultātu mērījumi. | BaibaTrinīte | lekcija |
2009 | Aktualitātes agrīnās attīstības logopēda darbā. | MarutaTiltiņa | lekcija |
2009 | Psihosomātiskās saslimšanas un profilkase. Pozitīvas domāšanas spēks | I.Indrikova. | lekcija |